Mijn verjaardag (25 September)

8 november 2019 - San Gwann, Malta

Mijn verjaardag.

Ja en toen werd het al snel 25 september en dat betekent feest want ik werd 19 jaar! Ik had aan al onze vrienden gevraagd of ze het leuk vonden om samen wat te gaan eten voor mijn verjaardag. Maar niemand had tijd en iedereen had dus afgezegd, behalve onze Martijn en maatje/huisgenoot Desirée natuurlijk.

Ik was dus erg teleurgesteld en vond dus niet dat mijn verjaardag goed begonnen was. De hele dag heb ik een beetje zitten piekeren over hoe het toch kon dat precies op mijn verjaardag niemand tijd had.

Uiteindelijk na stage ging ik mij klaar maken om uit eten te gaan. We waren klaar om te gaan, ofja dat dacht ik. Met de taxichauffeur wachtende voor de deur kwam Desirée erachter dat ze haar huissleutel kwijt was. Het enige wat ik kon denken was top, deze dag kan echt niet beter…

Nou in alle haast zijn we naar beneden gegaan en gingen we naar het restaurant dat een van onze collega’s had aangeraden. Het restaurant waar we gingen eten heette Charles Grech een supermooi en klein restaurant aan het water. Na heerlijk gegeten te hebben klaagde Desirée dat ze graag nog naar huis wilde om haar hakken om te wisselen voor platte schoenen……. Maar ik kwam een beetje in opstand en zei dat dit echt heel onhandig vond omdat we nu heel dichtbij het uitgaansgebied waren en dat dit dus heel onlogisch was. Maar Desirée stond erop dat we naar huis gingen, want ze had echt pijn aan haar voeten. Met frisse tegenzin stemde ik in en pakte we weer een taxi naar huis. Toen we thuis waren moest ik HEEL naar het toilet. Dus toen de deur van ons appartement open ging stormde ik naar de badkamer. Ik zat nog net niet op de wc of ik hoor een hele groep mensen SUPRISE roepen. Je kan je wel voorstellen ik schrok mij kapot! Ik zag alle vrienden staan die zogenaamd niet konden. Al trillend op mijn benen gaf ik iedereen een knuffel. Daar stonden ze hoor Kim, Demi, Glenn, Xavier, Amber, Celine, Anouk, Martijn en natuurlijk Desirée die alles geregeld had. Nou en toen viel het kwartje hoor. Die sleutel hadden hun natuurlijk nodig om naar binnen te komen en dat hele ‘gezeur’ over het wisselen van haar schoenen was de manier om mij naar huis te krijgen. Uiteindelijk had ik dus een superleuke verjaardag.

GROETJES

-xxx-

1. Opa - Oma Minten:
    8 november 2019
    Hallo dit was weer leuk om te zien . Behalve dat je ziek was . Gelukkig is alles goed gekomen. Nog een paar weken . Nog een mooie tijd samen . Kusjes Opa en Oma.
  2. Esra Kreutz:
    14 november 2019